שחר בן עזרא, רואה חשבון | גיבורי ישראל 24, נתניה

ייעוץ עסקי לעסקים בינוניים

ייעוץ עסקי לעסקים בינוניים

כל בעל עסק לומד עם הזמן כיצד לנהל אותו וצריך ייעוץ עסקי לעסקים בינוניים. בדרך כלל בתחילת הדרך הם חווים קשיים מסוימים אך עם הזמן הם מתווים לעצמם את הדרך ומתקדמים אל המטרה.

הכוונה של יועץ עסקי

במקרים רבים בעלי העסק אינם מרוצים מהתוצאות הפיננסיות, התפעוליות, השיווקיות ועוד. לכן הם מחליטים לבחון כמה אפשרויות כדי להבין מהם הכשלים, אילו פעולות שהם מבצעים הן אינן נכונות ומהן הדרכים החדשות שכדאי ליישם בעסק. ברוב המקרים קשה לעלות על התובנות ועל הפתרונות האלו לבד ולכן כל בעל עסק בוחן אפשרות של ייעוץ עסקי לעסקים בינוניים.

רואה חשבון שחר בן עזרא עוסק כבר שנים רבות בייעוץ עסקים לעסקים בסדר גודל זה ועם הזמן הוא נחשף לבעיות שונות הקשורות לסוגים שונים של עסקים, כמו אלו בתחום הקמעונאי, בתחומי השירות ללקוח הקצה, תחומים לוגיסטיים, אתרים מקוונים ועוד. זו הסיבה שהוא יכול תמיד לעזור ללקוחות חדשים לנווט את דרכם מול המכשולים הקיימים בשוק.

בשלב ראשון של הענקת ייעוץ עסקי לעסקים בינוניים, רואה החשבון בוחן היטב את ההתנהלות העסקית ביום יום, מכיר לאט לאט את העובדים ואת התפקידים שלהם ולאחר מכן סוקר את הדוחות הכספיים של שנים קודמות, מול הדוחות של השנה הנוכחית כמו דוח רווח והפסד ותזרים המזומנים.

מסקנות לגבי ההתנהלות העסקית עם ייעוץ עסקי לעסקים בינוניים

חדות המחשבה מובילה את רואה חשבון שחר בן עזרא מהר מאד למסקנות על מה שקורה בעסק. יש נושאים שהם תקינים וכדאיים כלכלית ולכן הוא ימליץ לחזק אותם. כמו לדוגמה הוספת איש מכירות מול קהל היעד, או הוספת קו ייצור של מוצר שיש לו דרישה גבוהה.

לעומת זאת הוא יכול להמליץ על צמצום כוח אדם במחלקת התפעול כי קיימת שם אבטלה סמויה וגם על כך שחלוקת העבודה במחלקת הכספים אינה נכונה. יש עובדים שיש תחת אחריותם עבודות מסוימות והם לא עומדים בהיקפי העבודה הנדרשים לאור העומס ולעומת זאת יש עובדים שהמטלות שלהן הן מינוריות ולכן כדאי להוסיף להם תחומי אחריות נוספים וכך ליצור איזון בהיקפי העבודה.

מבט אל העתיד

המטרה של ייעוץ עסקי לעסקים בינוניים היא לשאוף לפרוץ קדימה ולכן היועץ המומחה מציע לבעלים לבצע שינויים מסוימים שהם צורך של המציאות. כמו לדוגמה להפוך לעבוד כחברה בע"מ לאור יתרונות של מיסוי, לשלב בעסק פרילנס בתחום נדרש כמו לדוגמה בתחום הפרסום או השיווק לנישה ספציפית שהיא פלח השוק הנכון ביותר למוצר שאותו העסק מייצר ועוד.

לאורך תקופת הייעוץ נבדקות התוצאות ובהתאם לכך מבצעים שינויים נוספים לכאן או לכאן. המטרה היא תמיד לפעול בדרכים שונות ומתוחכמות עבור הגדלת ההכנסות ויצירת כדאיות כלכלית. אם זה בדיוק מה שאתם צריכים בעסק שלכם, דברו אתנו ואנחנו נשמח להגיע לעסק שלכם, כדי להעניק לכם הכוונה ודרכים חדשות להצלחה עסקית.

רוצים לשאול שאלה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם

התחל/י שיחת וואטספ »
צריכים עזרה?
הי,
איך אוכל לעזור?