שחר בן עזרא, רואה חשבון | גיבורי ישראל 24, נתניה

משרדי ראיית חשבון בנתניה

משרדי ראיית חשבון בנתניה

כל אדם שפותח עסק, הן אם מדובר בעוסק מורשה, בשותפות רשומה או בחברה בע"מ, מעוניין שיהיה זה עסק מצליח שיוביל לרווחיות גבוהה. הליווי המקצועי והייחודי של משרדי ראיית חשבון בנתניה הוא חשוב ביותר כדי להגיע למטרה זו. 

הייעוץ המתמיד של משרדי ראיית חשבון בנתניה

הדרך הנכונה היא לעבוד עם משרדי ראיית חשבון בנתניה ממועד הקמת העסק כדי לצעוד צעד אחר צעד על פי ההכוונה של רואי החשבון המקצועיים. בזכות המיומנות שלהם הם ממליצים לבעלי העסק כיצד לפעול ביום יום ובמקרים ספציפיים שמתרחשים בעסק. העצות שלהם מעניקות לבעלי העסק את ההבנה כיצד לפעול בדרך המתאימה ביותר וכך הם מנהלים את העסק בחוכמה ולטווח הארוך.

פתיחת תיקים ברשויות 

מי שמעוניין לפתוח עסק בנישה מסוימת, מתלבט אם לפתוח עוסק מורשה, שותפות רשומה אם יש כמה שותפים או חברה בע"מ. האופציה המומלצת היא להיפגש עם רואה החשבון ולהציג בפניו את החזון ואת החלום, כיצד יפעל העסק, מהו צפי ההכנסות בתחילת הדרך וגם צפי ההוצאות. בהתאם לכך יבצע רואה החשבון חשיבה מעשית ויסייע ללקוח בקבלת ההחלטה על צורת ההתנהלות שהיא הנכונה ביותר עבורו.

במקרים רבים הלקוח מעוניין לעבוד בשלב ראשון כעוסק מורשה וכאשר הפעילות הופכת לרחבה יותר והוא מגיע לסף ההכנסות המקסימלי על פי הוראות מע"מ, הוא פותח חברה בע"מ וסוגר את תיק העוסק מורשה. מתוך הידע רב השנים, רואה החשבון רואה את הדברים באופן ריאלי והגיוני ולכן יכול ליצור את קו החשיבה הנכון עבור כל לקוח.

משרדי ראיית חשבון בנתניה מקושרים למערך הממוחשב של רשויות המס ולכן הם מבצעים בדרך מהירה וקלילה את פתיחת התיקים עבור העסקים החדשים, במשרדי מע"מ אשר בהתאם לצפי ההכנסות נקבע אם הלקוח ידווח על עסקאותיו למע"מ אחת לחודש או אחת לחודשיים. כמו כן פתיחת תיקים במס הכנסה כדי שהלקוח ישלם מקדמות, ייקבע לו שיעור הניכוי מס במקור בתחילת הדרך ופתיחת תיק ניכויים אם הוא מתכוון להעסיק עובדים. בנוסף לכך  אם מדובר בעוסק מורשה ייפתח תיק במוסד לביטוח לאומי לתשלומי מקדמות וגם בביטוח ניכויים אם העסק אמור להעסיק עובדים. 

הגשת מלוא המעטפת ללקוחות 

הן אם מדובר בעסק חדש והן אם מדובר בעסק פעיל, משרדי ראיית חשבון בנתניה מעניקים את מלוא השירותים הנדרשים. זה מתחיל בביצוע של הנהלת חשבונות, הן חד צידית לעצמאים והן הנהלת חשבונות כפולה עבור החברות. חשבות שכר מקצועית עבור הכנת תלושי שכר לכל העובדים בכל החברות בהתאם לשכר ולתנאים שנקבעו לכל אחד מהם.

כמו כן הכנת דוחות אישיים למס הכנסה בכל שנה עבור כל עצמאי ועבור כל שכיר שמעוניין בכך אם קיימת סבירות גבוהה שמגיע לו החזר מס. לחברות מגישים בכל שנה דוחות כספיים מבוקרים וזאת כדי לחשב את סך המס שעל החברה לשלם או לקבל החזר, אם שלמה מקדמות עודפות. 

רוצים לשאול שאלה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם

התחל/י שיחת וואטספ »
צריכים עזרה?
הי,
איך אוכל לעזור?