יעוץ עסקי ופיננסי

לעצמאיים ולבעלי חברה צצות שאלות, תהיות ובעיות ביום-יום שהם חייבם לתת עליהן מענה. כיצד לפעול? איך להתקדם? מה כדאי? ועוד שאלות רבות. כשיש לכם איש מקצוע שאתם יודעים שאפשר להתייעץ איתו יש לכם כבר 50% מהפתרון.

בייעוץ עסקי נותנים את התשובות לשאלות שמאחורי הקלעים. האם לפתוח חברה בע"מ או עסק עצמאי? האם לפתוח תיק עוסק פטור או מורשה? כיצד משיגים לקוחות? איך ממנים את הפעילות העסקית? לקחת הלוואה או להביא כסף מהבית? 

שאלות מעניינות ושאלות מאתגרות ובסוף מגלים את התשובה. ממנפים את העסק, מגדילים את הפעילות ומתקדמים קדימה. 

למה דווקא עם רואה חשבון?

רואה חשבון ייתן לכם את התשובות הפיננסיות של העסק. בעזרת ניתוח חשבונאי נכון ושימוש בידע כלכלי תוכלו לקבל תובנות שיניעו את העסק שלכם קדימה. רואה חשבון שמכיר את החברה או העסק העצמאי יוכל לתת לכם את זווית הראייה הנכונה כדי לפתור את הבעיה. לפעמים זו שאלה של מיסים ולפעמים של כדאיות השקעה ובכל מקרה התשובה נמצאת במספרים.

איך תוכלו לדעת שאתם בכיוון הנכון?

כל ייעוץ עסקי מתחיל בתוכנית עסקית, בה נפרוש את המטרות שלכם, דרכי הפעולה להגיע אל היעד, מה הן המשימות שעליכם לבצע, מתי תשתמשו במיקור חוץ כדי לזרז את העניינים ומתי תפעלו באופן עצמאי כדי להשיג תוצאה איכותית יותר. בעזרת התוכנית העסקית נוכל לבנות אסטרטגיה נכונה במטרה להגדיל את ההכנסות, לצמצם את ההוצאות ובכך להגדיל את הרווחיות של הפעילות העסקית.

מי צריך ייעוץ עסקי?

כל בעל עסק צריך ייעוץ עסקי. לעסקים שנמצאים בתחילת הדרך יש המון שאלות בהתחלה. החל משאלות טכניות כדי להבין מה ההבדל בין חשבונית מס לחשבונית עסקה? מתי מוציאים חשבונית ומתי קבלה? מה הם הוראות הספרים החלות על העסק שלהם? ועוד שאלות בהיבט הפיננסי. וישנם שאלות עסקיות כיצד מביאים לקוחות? מי קהל היעד שלי? כיצד מייעלים את הגבייה שלי?

עסקים בעלי ניסיון בשוק יחפשו לבדוק האם "המכונה" עובדת כמו שצריך. האם יש מקום לייעל תהליכים שקורים בפעילות העסקית? כיצד מגדילים את ההכנסה? איך מקטינים את תשלומי המיסים? עסקים שכבר מכירים את השוק צריכים להביא בחשבון שתמיד יש מקום להתחדשות ולהניע תהליכים נוספים כדי לייעל את הפעילות ולהגדיל את ההכנסות.

למה דווקא איתנו?

למשרדנו יש ניסיון רב בייעוץ עסקי ובהבנת תהליכים כדי למקסם את הפוטנציאל בעסק. תהליכים בנושא מיסים, גבייה מלקוחות, פרסום, מימון, הגדלת תפוקה, תמחור נכון. כל אחד מהם הוא עולם ומלואו. בעל עסק שנמצא בתחילת הדרך או אפילו עסקים בעלי ניסיון, מוצאים את עצמם לא פעם צריכים לקבל החלטה שקשורה לפעילותם. בעזרת שיחה איתנו תוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורכם. 

אנו נותנים ייעוץ לעשרות עסקים ברחבי הארץ ורואים בלקוחות שלנו כשותפים להצלחה. אנו יודעים שהצלחה שלהם היא גם הצלחה שלנו. לדוגמא, לקוח בעל חנות מחשבים וציוד היקפי ממרכז הארץ, פנה אלינו בטענה שלפי דוחות הרווח והפסד החנות נמצאת ברווחים וכתוצאה מכך הוא משלם מיסים. לעומת זאת הוא לא מרגיש את הכסף בבנק. כיצד ייתכן? בעזרת ניתוח חשבונאי של דוחות הרווח והפסד שלו מצאנו שהרווח שלו מתחבא בתוך המלאי העסקי שלו. כל הכנסה שהוא קיבל הוא מיד הוציא לרכישת מלאי. ניתחנו מהי כמות המלאי שהחנות באמת צריכה ובעזרת שיווק נכון נפטרנו מהמלאי העודף. כך יצרנו שיווי משקל בין הרווחים בדוחות לבין המזומנים בבנק.

דוגמא נוספת, עורכת דין מאיזור השרון פנתה אלינו בבעיה שלפי התקציב השנתי שלה היא אמורה להרוויח X כסף אבל בפועל היא מרוויחה הרבה פחות. מצאנו שבעקבות ההכנות לחתונה שלה היא הייתה במשרדה פחות שעות במשך שלושת החודשים שלפני החתונה. עקב כך, היא לא גבתה מלקוחות את הכספים שמגיעים לה. בעזרת תיעדוף נכון של משימות ושימוש במזכירה דרך חברה שמתמחה במתן שירותי מזכירות (מיקור חוץ) היא הצליחה לגבות מלקוחותיה את הכספים המגיעים לה. 

אצלנו תקבלו תובנות והמלצות לשיפור בנושאים נוספים של העסק כמו הגדלת מספר העובדים, גיוס אשראי, ניתוח הפעילות לפי תזרים מזומנים ורווחיות מלאה וביצוע שינויים שמכוונים את העסק לצמיחה כלכלית נכונה. לכל לקוח שלנו אנו מקדישים את מירב תשומת הלב ולמידת מצבו הנוכחי של העסק, הבנת התהליכים הדרושים כדי לייעל אותו וביטול הגורמים שמונעים ממנו להתקדם. 

בעזרתנו תוכלו להפוך את העבודה שלכם לעסק שתמיד חלמתם עליו. אנחנו כאן בשבילכם. 

משרד רואה חשבון בנתניה

לקבלת ייעוץ מקצועי

מלאו את הפרטים הבאים

שחר בן עזרא, רואה חשבון | גיבורי ישראל 24, נתניה
לקוחות מספרים

רוצים לשאול שאלה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם

למה לבחור בנו?

בגלל הנסיון

למשרדנו ניסיון של מעל עשר שנים בתחום הביקורת דוחות כספיים לחברות בע"מ, עמותות ומלכרי"ם והגשת דוחות שנתיים לעצמאיים מכל הענפים.

בגלל השירות והזמינות

משרדנו פועל כדי לתת את השירות הטוב והיעיל ביותר ללקוח מתוך התאמה לצרכיו, ומספק את שירותיו בזמינות מיידית בכל אמצעי התקשורת.

אמינות ואחריות

משרדנו מטפל בעשרות לקוחות בצורה מקצועית, אחראית ואמינה לטובת הלקוח ולפי ספר החוקים של מדינת ישראל.

שחר בן עזרא, רואה חשבון | שטמפפר 2, נתניה | Office@7cpa.co.il