שחר בן עזרא, רואה חשבון | גיבורי ישראל 24, נתניה

יועץ עסקי לעסקים קטנים בנתניה – כך תבחרו נכון

יועץ עסקי לעסקים קטנים בנתניה

הרצון להיות עצמאי הוא דומיננטי אצל אנשים רבים שיש להם ידע מקיף בתחום שבו הם מתמקצעים וגם בקרב מי שרוב בני משפחתו הם עצמאיים, ולכן זה דפוס התנהלות ידוע ומוכר עבור כל מי שהוא שכיר, אשר חושב תמיד על הצעד הבא. מומלץ ביותר לשכור את שירותיו של יועץ עסקי לעסקים קטנים בנתניה.

זה הזמן להכיר בעובדות

להיות עצמאי זה לא עניין של מה בכך כיוון שלכל אדם עצמאי יש אחריות רבה על כתפיו. ניהול עסק כולל טיפול ברבדים רבים שלו כמו כספים, עובדים, לקוחות, ספקים, תפעול, מקצועיות ועוד. בהתאם לתחום שבו עוסק העצמאי עליו להביא בחשבון שמתוקף תפקידו הוא אמור לחלוש על נישות רבות. הבעיה היא שלא תמיד יש לו ידע בנישות הללו והוא לא יודע כיצד לנהל אותן. המצבים האלו הם בעוכריו של העוסק ובמיוחד בתחילת הדרך ולכן רבים מהם מבינים את הסיטואציה ומבצעים בחירה של יועץ עסקי לעסקים קטנים בנתניה.

היתרונות של יועץ עסקי

כל מה שנראה לבעל העסק כמורכב או כמסובך, הוא מצב פתיר עבור יועץ עסקי לעסקים קטנים בנתניה לאור הניסיון רב השנים שלו. תמיד יש לו רעיונות יצירתיים ויעילים אשר יקדמו את העסק בכיוונים שבעל העסק לא חשב עליהם. לכן כאשר בעל העסק פונה ליועץ ומסביר לו התנהלות מסוימת באחד מרבדי העשייה של העסק, הוא מקבל תשובות מפתיעות וכך הוא מבין שלא כל מה שנראה לו בעייתי הוא אכן בעייתי אלא יש דרכים להתמודד עם המצבים האלו וגם לצאת מהם בדרך כלל.

התנהלות עם הבנק

אחד הנושאים שמדירים שינה מעיניו של כל עוסק עצמאי בעל עסק קטן הוא ההתנהלות היום יומית מול הבנק. לכן רואה חשבון שחר בן עזרא מכין עבורו תזרים מזומנים מדויק, אשר מתווספים לו כל הזמן נתונים. כך אפשר לדעת באופן ברור מה יהיו היתרות בחשבונות הבנק במועדים השונים, היכן עומדים במסגרת האשראי והיכן יש כשלים.

כאשר יודעים זאת מראש, יועץ עסקי מציע לבעל העסק כמה דרכים להתמודד עם סיטואציות כאלו כמו לדוגמה:

  • הגשת בקשה להגדלה זמנית של מסגרת האשראי.
  • לקיחת הלוואה לזמן קצר.
  • טיפול בנושא הון חוזר באמצעות הלוואה בערבות מדינה.
  • ניכיון של המחאות דחויות מלקוחות ועוד.

סגירת מעגלים פיננסיים עם יועץ עסקי לעסקים קטנים בנתניה

היועץ מסביר לבעל העסק את היתרונות ואת החסרונות של כל אחת מהאופציות האלו וכך נבחרת האפשרות המיטבית וכאשר מטפלים בה במועד, אין חשש שהחריגה מהמסגרת תיצור השלכות כמו החזר המחאות, תשלומים וכו'.

קידום הפיתוח העסקי בעזרת יועץ עסקי לעסקים קטנים בנתניה.

יועץ עסקי לעסקים קטנים בנתניה שהוא בעל רזומה עשיר, רואה את הדברים תמיד כמה צעדים קדימה. לכן כאשר יש הצעות עסקיות כמו רכישה של עסק מתחרה, עסק שמעוניין לרכוש את הפעילות העסקית של העוסק מורשה או כל הצעה אטרקטיבית אחרת, דברו עם רואה חשבון שחר בן עזרא והוא ישמח להעניק לכם ייעוץ מקצועי ביותר והכוונה לגבי המשך הדרך.

 

רוצים לשאול שאלה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם

התחל/י שיחת וואטספ »
צריכים עזרה?
הי,
איך אוכל לעזור?