שחר בן עזרא, רואה חשבון | גיבורי ישראל 24, נתניה

משרד רואה חשבון בנתניה

משרד רואה חשבון בנתניה

שנים חלמתם בענק, יש לכם חזון, אתם יודעים איפה תרצו להיות, חקרתם, בדקתם, לא וויתרתם והנה פתחתם את עסק חלומותיכם. אתם חושבים רק על העיסוק והגשמת החזון, אך מתגלה לכם שיש רשויות, מס הכנסה, רשויות, רשויות מקומיות. אתם מוצאים את עצמכם לא רק מופתעים אלא מיואשים אל מול גופים גדולים ומתישים. כדאי שתדאגו למשרד רואה חשבון בנתניה והסביבה שיטפל בניירת, יעביר לכם ייעוץ נקודתי ויחד אתכם ימצא פתרונות פיננסיים.

אם הצלחתם להזדהות עם התיאור, ברוך הבא, אתם עסק חדש בישראל. להיות עצמאי ובעל עסק או חברה בישראל זו משימה לא פשוטה. מעבר לתחרות העצומה, במיוחד באזור השרון, יש הרבה עבודה בירוקרטית אל מול הרשויות. אתם לא יכולים לקחת על עצמכם את הכול.

מה כדאי לבדוק כשבוחרים משרד רואה חשבון בנתניה?

קודם כל יש חשיבות לדיפלומה. באמת לוודא שמשרד רואה החשבון בעל ההכשרות המתאימות, עומד בכל הקריטריונים ורשאי לתת שירותי ראיית חשבון.
מה הם בעצם שירותי ראיית חשבון?
כל מה שקשור בטיפול בדו"חות הכספיים, ייעוץ לגבי מהלכים פיננסיים, טיפול בשכר וחישובי שכר, הנפקת תלושים והעברת תשלומים בפועל.
אתם בטח כבר מצליחים להבין שמשרד רואה חשבון צריך להיות חלק מהיסודות של העסק או החברה.

כדאי גם לנסות ולבדוק בדרך מיושנת יותר, האם בני המשפחה מכירים את המשרד, חבר קרוב שאתם מעריכים את דעתו ואולי גם ביקורות כלליות על משרד רואה חשבון ספציפי.
המטרה העיקרית היא באמת להיכנס לדרך החדשה עם שותף טוב, מקצועי, אמין ויסודי. בעיקר משום שמדובר בנושא רגיש כמו כספים, משכורות, דו"חות והתנהלות פיננסית שוטפת.

בחרו רואה חשבון בנתניה עם דגש על אקטיביות

כשמדובר על רואה חשבון זה נחלק לשניים. רואה חשבון אקטיבי ורואה חשבון פסיבי. בתור עסק מתחיל או וותיק, אתם רוצים שרואה החשבון שלכם יהיה אקטיבי.
מה ההבדל בעצם? רואה חשבון פסיבי מתמקד בעיקר במילוי הדו"חות והגשתם, רואה חשבון אקטיבי ייקח חלק יותר פעיל ויעניק ייעוץ עסקי ופיננסי, ילווה מהלכים וייעץ בכל מה שקשור בנושאים חשבונאיים.

התמצאות ועדכניות בכל הקשור לחוק

החוקים משתנים בצורה תכופה, ממשלות משתנות, הצבעות קורות בכל יום ולא תמיד בעלי עסקים מצויים בכל השינויים.
מהסיבה הזו רצוי שרואה החשבון שלכם יהיה מעודכן בשינויים, ידאג להשתלמויות בנושא, יכיר את החוק על בוריו.
לא די בכך, רצוי גם שרואה החשבון שלכם יעדכן אתכם כל עת שיש שינוי, יסביר לכם כיצד לנהוג במצב החדש.

אם התברכתם ברואה חשבון שגם בעל יכולות בין אנושיות טובות, הוא יסביר לכם את ההיגיון וכיצד אתם צריכים לפעול לאורך השנים.
המטרה היא להעביר את הידע בצורה כנה ודואגת מבלי לחשוב על אינטרסים אישיים מלבד על האינטרס שלכם, בעלי העסקים.

התאמה לעסק שלכם

רואה חשבון בנתניה יכול להיות סופר מקצועי, מלומד וחד, אבל זה לא הכול. העסק שלכם יכול להיות ייחודי, בתחום מאוד נישתי. תנסו להגדיל את הביטחון בכך שרואה החשבון שלכם יכול לעמוד במשימה.
ההבדל בין רואה חשבון לנותני שירות כאלה ואחרים הוא שאת התוצאות בשטח יכולים לראות אחרי המון שנים, אתם לא רוצים שבגלל חוסר מקצועיות תגלו בעוד עשור שיש לכם עניינים לא פתורים עם מס הכנסה או רשויות החוק, אתם רק צריכים לוודא זאת מראש.

מחפשים משרד רואה חשבון בנתניה ?
שחר בן עזרא – רואה חשבון מומחה בחברות ועסקים, ביקורות כספיים, דוחות שנתיים ועוד.
פנו עוד היום למשרדנו לקבלת ייעוץ.

 

רוצים לשאול שאלה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו נחזור אליכם בהקדם

התחל/י שיחת וואטספ »
צריכים עזרה?
הי,
איך אוכל לעזור?